tirsdag 17. mai 2016

Min 17 mai


 10:32 

Wææ, gjestene kommer om en og en halvtime!
  
11:38 

MÅ sminke meg, men jeg MÅ også se SKAM - da er multitasking løsningen

12:20 

Dette kalles OK + + + + + + +


12:31 

Jeg har for første gang dekt på et "barnebord", og jeg skal ikke sitte der selv, haha - er det da man begynner å bli voksen?

13:12

Må innse at jeg ikke kan forsyne meg med mer hvis jeg skal ha plass til kake. Utfor vinduet snør det, seriøst liksom.

13:31

Vi kunne nok matet to fotballag, men det gjorde vi ikke! Gjett hvem som skal spise ostekake til kvelds?


14:13

"Jeg er så mett" er blitt sagt over hundre ganger, og det eneste som hjelper er å sitte helt i ro

15:27

Gjestene er forlatt, og vi kan klappe oss selv på skuldra for vel gjennomført 17 mai lunsj. På dette tidspunktet begynner også bunadsølvet på mystisk vis å forsvinne...

 15:41

...For nå er  17 mai over for min del. Bunaden er byttet ut med ikke-trange-klær, og jeg sier meg godt fornøyd med dagens feiring! Gleder meg allerede til neste år

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Drevet av Blogger.
frida © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.