søndag 30. oktober 2016

26


HALLOWEEN BURSDAG

For en kveld, og for en gjeng! Jeg koste meg virkelig glugg i hjel, og er mektig imponert over at alle faktisk kledde seg ut - det hjalp kanskje på at jeg lovte ut en liten overraskelse til "beste kostyme" haha. I tillegg til kåring av beste kostyme, lagde jeg og V en quiz om meg, samt at vi spilte favorittspillet mitt: HINT. Jeg kunne virkelig ikke hatt det bedre, og på toppen av det hele fikk jeg så mange fine gaver; gavekort på en av mine favoritt interiør butikker, masse vin (trenger ikke dra på polet mer i år, for å sirre sånn), varme sokker og lue (altså, they know me too well...). Og fra min kjære: LONDON TUR I DESEMBER!


ERROR 404 COSTUME NOT FOUND



<3


Jeg gleder meg allerede til neste bursdag, jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Drevet av Blogger.
frida © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.