lørdag 29. august 2015

Djurgården vs. Halmstad

stockholm

TELE 2 ARENA, ARENASLINGAN 14, 121 77 JOHANNESHOV

Nok en fantastisk og innholdsrik dag i Stockholm er over og akkurat nå ligger jeg godt under dyna i hotellsengen. V ligger vedsiden av meg og er allerede i drømmeland, hihi. Vi har shoppet, vandret gatelangs, spist god mat og ikke minst vært på fotballkamp. Denne fotballkampen var faktisk en av hovedgrunnene til at vi skulle til Stockholm, da en av spillerene på Djurgården er i slekt med V´s familie. Jeg har aldri vært på en så stor fotballstadion før, så jeg må si at jeg var rimelig imponert. Jeg er ikke en ihuga fotballfan generelt, men denne kampen var skikkelig spennende. Visste dere forresten at man kan kjøpe og drikke øl på fotballkamper i sverige? Sykt haha. 

djurgården stockholm

djurgården stockholm

djurgården stockholm

djurgården stockholm

Etter kampen var det bare å komme seg tilbake til hotellet og få på seg finstasen, for vi var nemlig i 80 årsdag. Kvelden var veldig koselig med masse god mat, drikke og selvfølgelig godt selskap. Nå derimot skriker øynene mine etter søvn, i morgen er det avreise, og da er det greit å være uthvilt. God natt :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Drevet av Blogger.
frida © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.